середу, 8 грудня 2021 р.

ПЛАН РОБОТИ методичного об’єднання викладачів інформатики ПТНЗ Чернівецької області на 2021/2022 навчальний рік

                                             

План

роботи обласного методичного об’єднання викладачів інформатики 

у закладах П(ПТ)О Чернівецької області 

на 2021 – 2022 н.р.

         Методичне об’єднання викладачів інформатики ПТНЗ Чернівецької області в 2021/2022 н.р. працює над проблемою: «Система організації методичної роботи з викладачами інформатики щодо поліпшення їх  професійної компетентності спрямованої на організацію дистанційного навчання»

Завдання методичного об’єднання на 2021/2022 навчальний рік:

- забезпечити реалізацію викладачами змісту та вимог нового  Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нових 

навчальних програм з інформатики;

- забезпечити програмно-методичний супровід роботи 10, 11 класах за новим Держстандартом повної загальної середньої освіти;

- вивчити психолого-педагогічні основи діяльнісного підходу до  навчання та виховання, ознайомитися з педагогічним досвідом  побудови навчально-виховного процесу на основі діяльнісного підходу;

- продовжити вивчення та впровадження в педагогічну практику технологій , за допомогою яких можна візуалізувати навчальний матеріал, організувати мережеву взаємодію учасників навчально-виховного процесу, формувати предметні компетентності учнів в практичній діяльності;

- забезпечити наставництво, консультативну допомогу для молодих спеціалістів, новоприбулих викладачів;

- організувати обмін кращим досвідом організації навчально-виховного процесу з інформатики в межах методичного об’єднання шляхом взаємо відвідування уроків, презентацій досвіду на засіданнях методичного об’єднання тощо;

- підвищити рівень професійної компетентності педагогів шляхом участі у методичних заходах, обласного та державного рівнів;

- продовжити роботу з обдарованими дітьми, розвивати інтерес учнів до проектної діяльності.


Основні напрямки роботи методичного об’єднання

          викладачів інформатики:


- вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;

- створення організаційних умов та надання практичної допомоги викладачам інформатики для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;

- диференційоване навчання та індивідуальна робота з учнями;

- раціональний добір системи методів і прийомів активного навчання;

-організація ефективної системи методичної роботи шляхом удосконалення діяльності методичного об’єднання, спрямованого  на розвиток творчої індивідуальності викладачів інформатики;

- залучення педагогів до експериментальної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;

- створення педагогічних умов соціалізації молодих фахівців;

- проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи викладачів інформатики відповідно до державних

освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;

- вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів з інформатики у загальноосвітніх закладах відповідно до державних  вимог та

виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом.

                               

                                Тематика засідань

Вересень 2021 р.

Дистанційно, Zoom

        Тема:  Шляхи вдосконалення змісту та методики викладання інформатики у закладі професійної (професійно-технічної освіти)

І. Підсумки роботи м/о викладачів інформатики ПТНЗ області за  2020/2021навчальний рік.

           Голова м/о

         ІІ. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, методичними та нормативними документами щодо вивчення інформатики у 2021-2022 навчальному році. Аналіз навчальних програмних посібників.

Голова м/о

         ІІІ. Розвиток професійної компетентності викладачів. Методичні  поради щодо викладання окремих тем з курсу інформатики за запитами викладачів

Голова м/о

Січень 2022 р.

           Вебінар

Тема: Дистанційне навчання: моделі, технології, перспективи .

І. Впровадження дистанційного навчання – вимога сучасності: теорія і

практика дистанційного навчання у професійній освіті.

         ІІ. Практична частина:

- безкоштовні платформи та сервіси для дистанційного навчання;

- використання хмарних технологій в процесі вивчення інформатики;

- технологія розробки електронного контенту для його використання в системі дистанційного навчання;

- контроль успішності дистанційного навчання.

          Викладачі ПТНЗ

ІІІ. Лабораторія творчих учителів «Неординарні уроки інформатики»

Викладачі інформатики

ІV.Вивчення педагогічної діяльності викладачів, що атестуються

Голова м/о. Викладачі ПТНЗ

Червень 2022р.

Підсумки роботи та планування роботи на наступний рік.

Голова м/о. Викладачі ПТНЗ



Немає коментарів:

Дописати коментар